skip to main
|
skip to sidebar
Agnethas blogg
måndag 28 september 2009
HJÄRTA
Agges favoriter!!
Hej!!!
Kan ju verka lätt att lägga in en bild, skriva ett inlägg, men hur ska det gå när man sitter där hemma??
Första inlägget!!!
Hej!!
Har precis fått min första lektion i "blogging" av Jojjo!!
Senare inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Min blogglista
Emys blogg
Lärarsida...
16 år sedan
Studenter
Lärare på G
Reflektion av del 3 i Lärare av imorgon
16 år sedan
Bloggintresserade
Bloggarkiv
▼
2009
(11)
►
oktober
(7)
▼
september
(4)
HJÄRTA
Agges favoriter!!
Hej!!!Kan ju verka lätt att lägga in en bild, skri...
Första inlägget!!!
Om mig
Agnethas blogg
Visa hela min profil