Visar inlägg med etikett IKT-lektion.. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett IKT-lektion.. Visa alla inlägg

måndag 28 september 2009

Första inlägget!!!

Hej!!
Har precis fått min första lektion i "blogging" av Jojjo!!