skip to main
|
skip to sidebar
Agnethas blogg
Visar inlägg med etikett
IKT-lektion.
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
IKT-lektion.
.
Visa alla inlägg
måndag 28 september 2009
Första inlägget!!!
Hej!!
Har precis fått min första lektion i "blogging" av Jojjo!!
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Min blogglista
Emys blogg
Lärarsida...
16 år sedan
Studenter
Lärare på G
Reflektion av del 3 i Lärare av imorgon
16 år sedan
Bloggintresserade
Bloggarkiv
▼
2009
(11)
▼
oktober
(7)
Hej!!En bra länk att finna tips i sin undervisning...
Hiitade en händelse Google scholar
Reflektion av kapitel 4 i Carlgren&Marton
Reflektion av Lärare av i morgon, kapitel 3
Jag och Johan...
Reflektion av Lärare av i morgon kapitel 2
Reflektion av Lärare av i morgon. Kap. 2
►
september
(4)
Om mig
Agnethas blogg
Visa hela min profil